Please select a page for the Contact Slideout in Theme Options > Header Options

Tygryski GOLD Nowa kategoria produktów dla młodszych i… starszych!

Tygryski GOLD Nowa kategoria produktów dla młodszych i… starszych!
23 października 2023 Redakcja

TBM Sp. z o. o. to polska firma specjalizująca się w produkcji wysokiej jakości słonych i słodkich przekąsek. Od 30 lat poszukuje innowacyjnych rozwiązań, dzięki którym jest w stanie sprostać wymaganiom nie tylko najmłodszych konsumentów, ale również odpowiedzieć na potrzeby osób starszych. Rozszerzenie asortymentu marki Tygryski o linię GOLD to nie tylko ukłon w stronę seniorów, ale stworzenie całkowicie nowej kategorii produktów, jakiej na rynku jeszcze nie było.

Chrupki kukurydziane Tygryski – idealne dla małych i dużych, młodszych i starszych – nie bez powodu są numerem 1 wśród najchętniej kupowanych naturalnych przekąsek bez glutenu i dodatku cukru*. Pozycja lidera zobowiązuje do stałej obserwacji rynku, wyciągania wniosków i ciągłego rozwoju w zgodzie z aktualnymi trendami. Do tej pory Tygryski były produktami skierowanymi w głównej mierze do dzieci, ale po rozszerzeniu asortymentu o linię GOLD, marka chce docierać również do osób starszych. Co więcej Tygryski GOLD zdobyły uznanie nie tylko wśród mniejszych pociech i dziadków, ale również Influencerów! To właśnie one zostały nagrodzone w plebiscycie Influencer’s Top 2023 i otrzymały wyróżnienie w kategorii przekąski dla dzieci i młodzieży.

Nowa grupa docelowa – seniorzy
Marka Tygryski doskonale wie, że seniorzy to osoby wyjątkowe, których roli w naszym życiu nie sposób przecenić. Warto pamiętać o ich potrzebach i myśleć w sposób szczególny nie tylko w październiku, który jest Miesiącem Seniorów. Osoby starsze stanowią pokaźną grupę konsumencką, ponieważ jak pokazują badania, na jedno dziecko poniżej 6. r. ż. przypadają aż 3 osoby 60+. Nie bez przyczyny mówi się o nich Silver Tsunami – są aktywni fizycznie, ciekawi świata i chcą cieszyć się „trzecią młodością”. Mają chęci i siły, aby opiekować się wnukami i podczas gry rodzice dbają o zapewnienie dzieciom niezbędnych, a także podstawowych artykułów, to babcie i dziadkowie, uwielbiają je rozpieszczać. Zwracając uwagę na nawyki zakupowe starszych konsumentów, TBM stworzył całkowicie nową kategorię produktów, jakiej na rynku jeszcze nie było!

Tygryski GOLD to bez wątpienia produkt odkrywczy i doskonale wypełniający rynkową niszę – prawdziwy ulubieniec dzieci, dziadków, a teraz również Influencerów. Ale dlaczego tak dobrze spełniają oczekiwania konsumentów? Ponieważ zostały opracowane we współpracy z nimi. To również nie przypadek, że Tygryski GOLD dostępne są w trzech różnych smakach, bo do wyboru mamy solony karmel, paprykowy i serowy. Te warianty zostały wyłonione w ślepych testach z pomocą seniorów z Uniwersytetu Trzeciego Wieku.

Co jeszcze je wyróżnia i dlaczego są one idealną przekąską dla małych i właśnie tych nieco starszych? Po pierwsze dlatego, że zostały wzbogacone błonnikiem pokarmowym, rekomendowanym w diecie seniorów. Po drugie, jako jedyne na rynku wśród produktów z tym składnikiem, są bezglutenowe. Po trzecie zaś, jak w żadnych Tygryskach, także tu nie znajdziemy oleju palmowego ani wzmacniaczy smaku. Tygryski GOLD mają również większą gramaturę, a kolorystyka ich opakowań, beż i złoto, idealnie nawiązują do „złotego wieku” seniorów.

*Tygryski są najchętniej kupowaną marką producencką chrupek kukurydzianych bez glutenu i dodatku cukru na podstawie danych z Panelu Gospodarstw Domowych GFK Polonia za rok 2022.

Tygryski GOLD chrupki kukurydziane o smaku paprykowym/ serowym/ solony karmel: 3,49 zł/ 100 g

www.tygryski.pl
www.facebook.com/Tygryski/

www.instagram.com/naszetygryski/