Please select a page for the Contact Slideout in Theme Options > Header Options

Nowa komunikacja wizerunkowa Hochland

Nowa komunikacja wizerunkowa Hochland
2 października 2024 Redakcja

4 października, nieprzypadkowo w Światowy Dzień Uśmiechu, rusza nowa kampania wizerunkowa Hochland. Komunikacja skupi się na wzbudzaniu pozytywnych emocji u konsumentów oraz wzmocnieniu ich więzi z marką.

Pyszny ser niemal każdego umie wprawić w dobry nastrój. Jak to możliwe? Istnieją twarde dowody na to, że ser podnosi poziom serotoniny, dzięki czemu ser Hochland potrafi zmienić zwykłe chwile w naprawdę pyszne momenty. Ten fakt stał się podstawą najnowszej kampanii wizerunkowej Hochland, która opiera się na śmiałej tezie, że uśmiech pochodzi od sera.

W naszej komunikacji, oczywiście z przymrużeniem oka, udowodnimy, że za najsłynniejszymi uśmiechami i radosnymi sytuacjami z popkultury, sztuki i życia stoi… ser. I to ser Hochland! – mówi Radosław Jurkowski, Kierownik Marketingu w Hochland Polska. I dodaje: Opowiemy to wszystko oczami i językiem dzieci, co daje nam dużą lekkość przekazu i swobodę kreatywną. A co najważniejsze, taki koncept i format reklamy ma duży potencjał na wyróżnienie się w bloku reklamowym i bycie zapamiętanym przez widzów. Kampanii telewizyjnej towarzyszyć będzie szeroka komunikacja w internecie i mediach społecznościowych, a także w kinach i na nośnikach DOOH (Digital Out Of Home).

Na nową komunikację wizerunkową Hochland składa się również specjalna ścieżka dźwiękowa, stworzona w oparciu o analizę marki, jej wartości i styl komunikacji, przygotowana z agencją Massive Music. Brzmienie oraz charakter identyfikacji dźwiękowej marki (sonic branding) odzwierciedla kluczowe wyróżniki marki Hochland takie jak bliskość, zaufanie, uśmiech, rodzinność oraz, oczywiście, pyszny smak. Sam proces tworzenia muzyki i przełożenie atrybutów marki na język dźwięków, instrumentów i melodii był niezwykle interesujący i jesteśmy bardzo zadowoleni z efektów – opowiada Radosław Jurkowski.

Za koncept nowej kampanii Hochland odpowiada agencja Ogilvy, produkcję powierzono firmie Hogarth, a zakupem mediów zajął się dom mediowy Value Media.