Stwórz własną, spersonalizowaną figurkę Funko Pop! i zamów ją online na Funko.com już od 14 października.

Funko, jedna z wiodących marek popkulturowych na świecie, ogłosiła dziś premierę Pop! Yourself w Europie. Od teraz na stronie Funko.com fani mogą stworzyć i zamówić spersonalizowane figurki. Nowa funkcja jest już dostępna w całej Europie w cenie od 45 euro.
Pop! Yourself to zupełnie nowy rozdział w historii figurek Pop!, dzięki któremu stworzysz miniaturową wersję siebie lub swoich bliskich. Dzięki szerokim opcjom personalizacji – od fryzur i okularów, przez odcienie skóry, aż po stroje, każdy może odwzorować swój styl, osobowość i zainteresowania.
Figurki Pop! Yourself można zamówić pojedynczo lub w dwupaku, z możliwością wyboru postaci dorosłej lub dziecka. Sprawia to, że są idealnym prezentem na wszystkie okazje – od urodzin i ukończenie szkoły, po śluby, rocznice, wakacje i wszystkie inne momenty, które warto uczcić.
– Z ogromną radością wprowadzamy Pop! Yourself do Europy – mówi Jen Hann, General Manager Pop! Yourself. – To zupełnie wyjątkowy produkt, który daje każdemu możliwość stania się głównym bohaterem własnej historii. Dzięki personalizacji i szerokiej gamie dodatków Pop! Yourself celebruje indywidualność, a jednocześnie stanowi doskonały prezent na ważne chwile, uroczystości, święta i wiele innych okazji.
Na tym jednak nie koniec. Już w 2026 roku Funko zapowiada nowe, ekscytujące współprace licencyjne, które poszerzą wachlarz dostępnych akcesoriów i opcji postaci zarówno dla kolekcjonerów, jak i fanów popkultury.
Zamów własną figurkę na Funko.com i śledź @FunkoEurope w social mediach, by być na bieżąco z nowościami.
O Funko EMEA
Funko to globalna marka popkulturowa, która trafia w gusta tzw. „kidultów” – dorosłych, którzy z sentymentem i pasją sięgają po świat zabawek, gadżetów i popkultury. Firma odpowiada na zmieniające się potrzeby fanów, oferując szerokie portfolio marek, takich jak Funko, Loungefly czy Mondo. Wśród produktów znajdziemy m.in. charakterystyczne figurki kolekcjonerskie, miniaturowe gadżety, akcesoria modowe, ubrania, pluszaki, stylowe dodatki do wnętrz, a nawet kolekcje inspirowane muzyką czy sztuką. Popularne linie jak Pop! Yourself, Bitty Pop! czy Digital Pop!™ pozwalają fanom wyrażać siebie, dzielić się pasjami i budować społeczność wokół ulubionych bohaterów i uniwersów. Funko powstało w 1998 roku w stanie Waszyngton. Dziś działa globalnie – posiada biura, sklepy i partnerów licencyjnych w wielu krajach na całym świecie. Więcej informacji: Funko.com oraz profile Funko na X i Instagramie.



